недеља, 18. јануар 2015.

Zanimjive price/detalji iz mog zivota


Videcete zasto posle

Napravila sam novu anketu. XD Vote! Let`s get started!

1.

Imam tackicu na sredini cela

2.

16.1. 2015. Natalija Kopanja se u skoli zaljubila u moju macak kapu. Zamalo se nije udala za nju.

3.

Ja nevolim toliko da jedem meso osim pohovanog i ribljeg.

4.

Yasserstain je bio popularan i jos uvek jeste. Ja sam kupila Yasserstain majce i nosila sam ih samo 2 puta.



Za one koji ne znaju ko je Yasserstain



5.

Volim Nyan cat


Reci te mi u kometarima sta mislite o njemu.

Sta druga deca misle


Remix


To bi bilo sve. Zao mi je sto nije imalo malo vise prica. Bye!


7 коментара:

  1. Ako nekog zabrinjava strelica, znajte da se zapravo ne ucitava. Takva je. Glasajte na NOVOJ anketi. Love

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Posto si me pitala na Teen Life da li sam glasala i ja ti odgovaram da sam vec odavno! Volite te tvoja najsavrsenija, najludja, najblesavija, najlepsa (ala preterujem XD Neznam od koga sam videla) Nadja

      Избриши
    2. Super post,i ja volim Yasserstaina...Maca je basss cakana!
      girlsblog1112.blogspot.com
      Inace Sana jee...

      Избриши
  2. Super post. Kao i tvoj blog. Imašbyasserstain maicu. Blago tebi. Ja ih obožavam. Poseti moj blog girlslifebyaleksandra.blogspot.com i molim te budi član mog bloga, pošto sam i ja tvoj čitaoc.

    ОдговориИзбриши